BARA FÖR ATT JAG ÄR AWSOME

Hej sötnosar!
Just nu sitter jag och dricker varm choklad.<3
Jag är lite sur för jag har INGEN aning om vad jag ska göra idag.:(
Jag ska fråga mamma om vi kan gå till HC eller nåt!
Om vi gör det så kommer bilder på det jag köpte, :)
VARMCHOKLAD <3
HAHA kommer ihåg denna dag!!! när vi hittade på våran show hehe :-D <3
PUSS! / Veronika <3


E l s a s f o t o // mode och fotofylld blogg - åker idag till Rom

Superfin och härlig blogg!



Bloglovin'byte? :)

2011-10-30 | 12:36:30 | http://elsasfoto.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies