<3<3<3

Hej Veronika här!, Idag så åker linnea och johanna till Gotland! <3
Så jag tror inte Linnea kommer upptadera så mycket! :/
Men det är ju självklart, eftersom när man t.ex har sommarlov så upptaderar man inte heller så mkt :/
so i understand :)
Idag har jag varit i skolan och inte gjort så mycket, haft lektioner och så <3
Nu är jag bloggar jag och smsar typ :P
HAHAHA <3 har skit tråkigt.. Så jag bloggar, Men ta inte illa upp, för jag bloggar inte bara för att jag har tråkigt ;)
HIHI! <3
Har inte så mkt att säga.. :) Joo jag kan bjuda på lite bilder Som jag precis tog med min webbcam.. ;)
Jag är inne på macen just nu om ni undrar hahhah!<3
Puss! <3





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies