17 DAGAR :o <3<3<3 Yey

Hejsan! :) Linnea här :*
Är på fett bra humör har 3 förklaringar varför:
*Åker till Gotland om 17 dagar :DDD
*Fick sluta tidigare :)(skolan)
*Börjar 10.15 i morrn :)

Haha :) Bästa förklaringarna vah? <3
höhöh :) Jag lääääääääääängtar så mycket :) Längtar Längtar Längtar :)
Föresten har jag sagt att jag Längtar? :)
HAHAHA <3
I morrn så skulle jag kanske vara med Veronika ^^ Eller jag frågade henne på Facebook fast hon har träning nu
så hon kanske svarar i morgon bitti :)
Hoppas det i allafall haha ^^
Just nu så lyssnar jag på Moves like jagger ;) Bästa låten ju! :P HAAHAH


Hahaha? finaste bilden ever? or Not! ;)


Puss!<3






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies