plommon (:

Hej bloggen, Veronika här! <3
Mitt förra inlägg blev lite knas, eftersom det blev typ helt svart (?) Vet ej varför :/
Men jag hoppas att det blir vitt eller som det ska va nu istället då. :)
HAHA iallafall, Idag har jag varit i skolan och så har jag varit med paloma, eller vi är typ nu.
För att vi skulle göra ett SO projekt om skorpioner. Och sen så ringde linnea mig och fråga om vi kunde va
men det gick ju inte för skorpion grejjen, men vi kan vara på lördag.! :)
För då ska jag jojjo och lillan till eriksdalsbadet och bada och sen ska vi till dom och jag ska sova över, och sen ska vi se på Harry Potter två och chilla, sen efter den natten måste jag typ vaknba åtta -.-' för att jag har match dagen efter så jag måste hem imellan .. :(
Men aja! <3
PUUUSS! <3


Linnea <3

Sötisar<333

2011-11-09 | 18:17:04 | http://cookiimonsters.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies