Sol,bad,glass, längtar tills nästa sommar :-D <3

Hej, Veronika här! :)
Igår sovde jag över hos linnea & Johanna <3 skojsigt :D
Vi hade det jätte kul!, Linnea har typ berättat allt om vad vi gjorde så, slut skriver om det :)
Var precis vid ÖB och handlade med mamma och christer (låtsaspappa) Och så var vi vid
Siba och kollade på en ny data till mig <3
HAHA har skit tråkigt.. :/
Här är fyra saker jag längtar till<3:
Nästa sooommmaaaar <333
Halmstad nästa sommar <3
GRÖNALUND <3
på lördag, Jag linnea och johanna ska åka till eriksdalsbadet och sen ska jag sova över, och
sedan ska vi kolla på harry potter två :D<3
Eftersom jag längtar till sommaren så mkt ska ni få se lite sommar bilder..<3
<333
Gullunge ;)
Längtar verkligen tills nästa sommar, DEN KOMMER ÄGA!!! <3
Då kommer det mååånga bilder till dig bloggen! :D <3
tjing tjong luftballong :D / verraaan<3





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies