Träning :)

Tjenare alla underbara ^^
Linnea här :P, Idag så har jag Träning :P, jippie, men det dåliga är att dom skulle säga något, typ en överaskning.
Läskigt, Gaaahh!, undrar verkligen vad det är^^
Aja, hoppas det är något bra och inte något scary :o HAHHA^^
Jag kom precis hem till Mamma, Och Veronika cyklade precis hem ^^
HAHA, ikväll hållde vi på att skratta så himla mycket jag trodde att jag skulle dö! hahaha
Veronika sa att vi hade "Natthumor" HAHAHHA, jag hållde på att dööööö av garv :PPPPP
Och igår så var det ju allahelgona och vi hade varit på "kalas" hos robbans brors barn och sen när
vi skulle åka hem så var det jätte lång kö,vi stog där i 45 min! :o det stog helt stilla -.-
Och det stod stilla p.g.a att ALLA skulle in och tända ljus på Skogskyrkogården!..
Gaaash!, det var ju typ TUSEN som skulle dit ._. hahah^^
Men som tur var kom vi förbi det rätt så snabbt, sen var jag o jojo med Virre och så kollade vi på
Harry Potter 1 :) skit länge sen vi gjorde det.. ;), gjorde ju ett SNABBT!!! inlägg om de! :P
sen var kl.01.30 :) så vi gick och sov ^^ sen vaknade vi kl.11.00 hahahah ^^
aja, nu ska jag kolla fb en stund..

HAHAH, igga mitt face :)

Puss!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies