Städa rummet -.-'

Hejsan alla fina! :) Linnea hära!
Jag tänkte att jag kanske skulle typ städa rummet eller något..
Orkar inte med det behövs verkligen, snart så ska jag nog börja använda min egna data igen :)
För att pappas kompis hade fixat en skärm och det, så att jag inte behöver min lilla skärm.
Jag lovar min data är skit  liten!, haha.
Nej men asså man kan knappt kolla fb innan man måste fixa med den och allt, så jag ska få en skräm och det
från han, sen så ska man typ koppla upp den till skärmen,fråga mig inte hur ^^
Yupp, det är väl typ det jag ska göra i nuläget,senare i kväll kommer jag att träna!
Yippie,behövs VERKLIGEN! :o
haha, nej..men jag har inte tränat på några dagar.. och sen i morgon har jag oxå träning ;D
yey! :) aja,kanske ska böra städa nu!

HAHAHA, inga komentarer.

Puss!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies