schema + dagens test ! <3

Hej bloggen! :)
Veronika hääär! <3
Jag tänkte göra dagens test, Och sedan ett kort schema på vad jag ska göra på resten av höstlovet! <3
DAGENS VILL HA: Min nya mobil :/ som inte har kommit..
DAGENS KLÄDSEL: jeans,hellokitty tröja och tubbis :)
DAGENS FRISYR: utsläppt med en fläta.<3
DAGENS LÅT: i´m sexy and i know it (;
DAGENS PLANER: centrum med cristina, ska köpa en sak där! kommer bilder senare! <3
DAGENS SAKNAD: linnea och johanna som är vid gotland <3
DAGENS DUMMASTE: strömavbrott! :'(
DAGENS MISSLYCKANDE: bränna mig på ett ljus..
DAGENS DROG: Läkerol- makes people take :-D
DAGENS KÖP: inget hittils <3
DAGENS GODIS: inget hittils, duktigt va? (a
DAGENS HUMÖR: glad, lite trött!
DAGENS CITAT: be you no one else! <3 ( stavfel säkert men orkar inte rätta det för tillfället ;))
DAGENS ROLIGASTE: Johanna på facebook!<3
Veckans schema:
Måndag: -
tisdag: vara med cristina i centrum! + träning! (:
onsdag: ingenting specielt! :)
torsdag: Laserdone med ( venus,julia,paloma,jag,nadin,sandra! ) <3+ träning :)
fredag: kanske kolla på datorer vid siba med christer.<3
lördag- Kanske eriksdalsbadet med dom bästa!!! <3 ( linnea & Johanna <3) PUSS!
söndag: booring.. inget specielt tror jag! <3
gullig :))
Puuusss





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies