samsung galaxy mini!<3

Hej! :) V HÄR! <3
nu är klockan runt halv elva och det har varit ström avbrott nästan hela morgonen .:/
Jag har haft ett ljus tänt hela tiden , ( lukt ljus :)) haha så aa,<3
Jag var inne på mammas ipad och spelade då, för den tar ju ström som mobilen så aa.<3
Nu har vi min mamma iallafall beställt min nya mobil!! ( HAPPY) :-D
SAMSUNG GALAXY MINI <3
haha! för alla er som inte vet hur den ser ut så ser den ut så här,
Den finns i grön på sidan också men det blev snyggare med grå :)
längtar tills den kommer! <3
puusss!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies