Packa, Check!

Hejsan!, Linnea här :)
Har just nu Packat färdig, för jag ska ju åka hem imorrn :)
Längtar efter att få träffa Veronika! <3
Men i allafall så ska vi väl åka och bada snart xD
Jag kan göra ett sånt hära test.. :P

DAGENS VILL HA: En ny mobil,min gamla gick ju sönder :/
DAGENS KLÄDSEL: Jeans,linne.
DAGENS FRISYR: Bulle <33
DAGENS LÅT: Someone like you
DAGENS PLANER: Bada med dom bästa!
DAGENS SAKNAD: Veronika :* och mina katter <333
DAGENS DUMMASTE:Mina converse, jobbiga att sätta på xD
DAGENS MISSLYCKANDE: Försöka skrämma Kira och Johanna.. men det gick inte så jätte bra då..
DAGENS DROG: Kakor ^^
DAGENS KÖP: inget hittils <3
DAGENS GODIS: Äter inte godis xD
DAGENS HUMÖR: Glad,Liiiite trött :P
DAGENS CITAT: I maybe dont perfect but i better than you <3
DAGENS ROLIGASTE: Johanna!

Puss!


Veronika Linder

Sötis =) <3

2011-11-02 | 21:46:50 | http://cookiiemonsters.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies