Hola! <3

hola, como stas? HAHA skoja ni kanske inte kan spanska, för det kan inte jag heller :D
Just nu sitter jag vid datorn, har precis ätit toast :)
Jag vaknade vid halv elva HAHA <3
Så det var ganska tur, för jag,Linnea och  Johanna ska vara idag, Fast lite senare ( klockan 4 eller nåt sånt )
Så då var det ganska tur att vi inte var så tidigt eftersom jag vaknade halv elva.! <3
HAHA iallafall,
Vi skulle ju vara idag som jag precis skrev, och då ska vi :
Gå på haloween! <3
kanske äta tacos hos dom :)
kanske sova över hos dom <3 ( jag )
Roliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigt! <3
Som ni ser så har jag redan ganska tråkigt :/
Så det kommer nog ett till blogginlägg ( kanske två till ) innan Jag och dom är <3
HAHA just nu så smsar jag lite och har kul med min nya bästaste mobil :-D
HAHA :)
<3
förut <3
// Veronika <3





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies