HAHA<3

hej bloggen! <3
Veronika här, Det var länge sen känns det som? :/
Aja, Men jag har haft ganska fullt upp! Eftersom:
Jag har fått min nya mobil! :) - samsung galaxy mini <3
Jag har haft träning! <3
Varit med Linnea och Johanna <3
Just nu kollar jag på Idol! skit spännande! jag hejar på Moa och amanda f, dom äger ! <3
Synd att dom kanske lägger ner idol nästa år, :/
Idag var jag med Linnea och vi var först vid centrum, och där köpte
jag bara hårnålar såna som linnea köpte ;)
HAHA sedan efter idol tänkte jag kolla på idol extra :)
Imorgon ska jag vara med Linnea och Johanna! <3 ska bli kul!
Fast vi ska bara vara från fyra sen vet jag inte om jag sover över eller inte<3
haha :)
puss! <3
skit söt pingvin<3
puss :)


JOhanna

VAAAAAAAAAA? ska dom kanske lägga ner Idol nästa år? sa dom det i teven? :( <33 OHH VARFÖR DET? fucking retrard's

2011-11-04 | 23:56:36 | http://johannascrazylife.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies