yeyy!:D

Hi! :)
Veronika här! :D
nu så ska jag snart äta frukost vaknade precis :)
yepp! :)
Idag ska jag och mamma till centrum och typ köpa jeans m.m.. x)
hihi!♥
och sen kommer min låtsas pappa hem från Halmstad idag! :D
Han åkte i torsdags och han kommer hem idag :)
Men det tar 10 timmar med buss att åka så .. :/
jag får väl vänta ett tag till x)
nu kommer lite bilder ♥
Tagen av linnea! duktig paparatzi :)
Sötnosen min! ♥
the sky is blue :D
Kram!♥


maja

sv: om ni vill ha en header måste jag veta exakt vilka bilder ni ska ha :)

gör ett inlägg:



till maja , o så lägger ni upp bilderna i ett inlägg :)

Så måste jag även veta vad det ska vara för tema, tex färg osv osv :)

O om ni vill att det ska stå nåt spec ;)

annars skriver jag dit nåt fint som passar :)

ha det super bra :)

kul att jag ska få göra " en header" till er :)

Super fin blogg <3



kram

2011-08-28 | 12:40:28 | http://majalandstrom.blogg.se/
maja

sv: om ni vill ha en header måste jag veta exakt vilka bilder ni ska ha :)

gör ett inlägg:



till maja , o så lägger ni upp bilderna i ett inlägg :)

Så måste jag även veta vad det ska vara för tema, tex färg osv osv :)

O om ni vill att det ska stå nåt spec ;)

annars skriver jag dit nåt fint som passar :)

ha det super bra :)

kul att jag ska få göra " en header" till er :)

Super fin blogg <3



kram

2011-08-28 | 12:43:37 | http://majalandstrom.blogg.se/
Josse

Jag kan svara på din kommentar på Linnea, Linnea och Lizas blogg.



Det är för att det var ganska svårt att skära ut personer ur bilderna för "lassot" fokuserar lätt på skarpa saker bredvid. Linniz och Liza var ganska svåra för det var så mycket skarpa saker bredvid deras fötter. Linnea F låg ner på n bänk så bakgrunden var ganska suddig och därför vart hennes mycket lättare att göra :)



Hoppas du fattar :P <3

2011-08-28 | 13:11:30 | http://jozzys.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies