yeyy snart Linnea! :D

hej! :)
Snart ska jag åka cykel och hämta linnea! <3
Jepp!
idag var det skola,
Vi var först i labbet och typ exprimenterade hihi :)
Och sen så hade vi matte,sv,bild osv..;)
det ska bli kul att vara med linnea! :)
vi kanske ville ha typ en annan header av maja men vi får se ! <3
jag och linnea kommer nog blogga tsm hemma hos henne! <3
och ta mkt bilder tror jag :D
haha och hoooppppaa ofc! <333
HIHI! <3
nu kommer det nån bild :)
i muskö med Cristina! <3
Kram Veronika! :)


maja

hejhej :)

jag ska nog börja med header snart...

idag/imon/fre :)

jag lovar att göra den så fort som möjligt, ska leta bilder nu ;)

2011-08-31 | 15:48:29 | http://majalandstrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies