I ♥ U linnea :)

hejsan svejsan! (:
just nu kollar jag på en nice film på 3:an!
sen så gör jag inte så mkt ^^
ska bli kul imorgon hihi :)
längtar till bio med johanna och linnea! Vi ska se "saknar dig" som verkar grymt bra! :)
kanske lite sorlig.. :/ Men alla filmer verkar ju sluta med bra slut så :D
nu är det reklam så passar på att blogga :)
Är det nån som kan lägga upp en header? För jag och lillan tänkte göra en nån gång tsm :)
hejdå! :)
random bild på mig och min bror ,suddig .
// Veronika ♥♥♥


Johanna

jag kan lägga ut heders! :

2011-08-14 | 10:30:28 | http://johannascrazylife.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies