träning och linnea! :)

Hola! Veronika här :)
Idag ska jag vara med Linnea, Det ska bli super duper kul! :D
Vi ska först till mig sen till henne.. :)
Men jag kan bara vara till 5 för jag har träning :(
så jag måste hem kanske 5 i ://
Aja men jag ska möta henne med cykeln vid hennes skola typ 20 över 1..
Men jag börjar åka kvart över :)
Vi ska baka :)
har ni några tips på vad?
Jag tror vi typ kommer baka hallongrottor eller nåt sånt :D
hihi :)
just nu kollar jag på Zelands next top model :)
Fast det är reklam nu ;)
idag på träningen så ska vi först ha fotografering sen träning :)
Vi har fått nya tider och nu har vi träningar tre gånger i veckan! :O
här är tiderna:
Måndag - 16.45-18.30
Tisdag- 19.30-21.00
Torsdag- 19.45-20.45
jepp =)
Fast idag har vi ju tidigare p.g.a fotograferingen det är därför jag bara kan vara till 5 :(
men det ska bli kul ! :)
Särsilt att vara med Linnea <3
juste förra gången vi var så dansade vi till olika låtar.. Alltså vi dansade typ tango (?)
vi är konstiga men men.. :) HAHAHAHA
Världens gulligaste cheyy <3
Kram!


Jennifer

vad tränar du för något ?

2011-08-23 | 15:51:43 | http://jenniifersjo.blogg.se/
Jennifer

vad tränar du för något ?

2011-08-23 | 15:51:44 | http://jenniifersjo.blogg.se/
Linnea

aww! du är gulli!, jag svarar jennifer!, asså hennnes komentar så att du inte gör det!

2011-08-23 | 17:23:09 | http://cookiiemonters.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies