Till Arifa!

Hej Arifa!, snällt att du vill göra en header till oss! :D
Våran bakgrund vill vi att den ska vara svart!
Och rubriken och texten ska vara vit..
Du får göra lite så som du tycker! :D
Kika in på hennes underbara blogg! www.aarifas.blogg.se
Vi vill gärna ha en sånn dära pil du har på din blogg!
med en kaka :D du har ju en sjärna :D

Bilderna vi vill ha!







Sen vill vi att det ska stå asså typ som johanna har:min blogg mitt liv min text
då vill vi ha: Vi är söta men livsfarliga :D ♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies