Svar på tal ;D

HejHej,Linnea här ;)
Nu tänkte jag svara på en komentar :D

Arifa
om Linnea solem its my name :)

Hejhej :)
Läste där uppe på inlägget att ni inte hade nån header och ni vill ha en ;)
Jag gör gratis header's och är de så att ni skulle vilja ha en är de bara att kontakta mig via mail ([email protected]) elr kommentera i min blogg :)
P.S Jag som e Johannas kompis har gjort hennes header oxå ;)

Svar:
Hej Arifa :D , Ja det var jätte snällt :),Ja.., är det okej i fall
vi kanske kan lägga ut ett inlägg med det vi vill ha asså bilder m.m ;)
Aaa,Jag vet att du har gjort Min syrras header den är jätte fin!
Komentera om du tycker att det är okej i fall vi kan göra ett inlägg med det vi vill
ha istället för att skriva e-melj :) eller komentera på din blogg!
Det inlägget kommer ungefär.. Kanske i dag (Tisdag) eller så
 gör vi det imorgon (onsdag)
Tack!


Sånna Komentarer älskar jag :D
Jätte snällt att erbjuda sig!

Just nu är jag hos Farfar! , Vi ska äta lunch här :D
Pannkakor ;)^^ mums



TYVÄRR INGEN BILD... :/
är ju inte hemma..

Puss!




Arifa

Aa, ok !

Gör ett inlägg me bilder & hur ni vill ha den, så ska jag försöka bli klar på 2-3 dar ;)

Om ni vill jag kan sätta dit en matchande designe oxå :)

2011-08-17 | 16:23:01 | http://aarifas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies