Snacka om SÖT!

Heeyy! Linnea här :D

Idag så var jag med Veronika igen :) det var jätte roligt!
Och hon lärde sig rundatrundat på direkten :D
Skit duktig:) Nästa steg för henne är att kunna rundathandvolt :P
Hon är super duktiiig!
Hon bah till mig:Hur ska jag göra för att kunna?
Jag:Tro på dig själv!
Hon:Men jag kan inte ..
Jag:Men du måste kunna det!! :D
Hon bara körde :D hihi
Bästa metoden HAHAHAHHA :) man är ju rolig! eller?
OR NOOT! hahahha^^

aja nu går jag över till rubriken :)

Snacka om SÖÖT! :)

Liza:
DU är super snäll,Fin,Söööt,Gullig!,allt!
Du lyser upp mitt liv :D
alla minnen finns med dejj nästan jue! ^^
Om jag ska beskriva dejj med 3 ord:Går tyvärr inte.. :/
HÖHÖ :) men du är BÄST!

Puss!



veronika =D

yeyy du är en bra lärare :D

2011-08-16 | 20:25:54 |
Linnea

hihih tack :D<

2011-08-16 | 20:37:13 | http://cookiiemonters.blogg.se/
liza<3

awwwi tack gmn näjj due bäst...<3och due mkt sötare än jag lovar .. finns för dig hela tiden<33

2011-08-16 | 23:12:17 | http://sosweetie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies