Rudan! :)

HejHej!, Linnea här!
Skolan ägde!, den var jätte bra!, och jag fick en jätte bra lärare!
Marie hette hon!,Hon är hur snäll som helst!
Eller jag känner inte henne helt.. men lite!, och en så länge är hon bra!
Efter den LÅNGA! Skoldagen så gick jag med Liza,Kira och Carro till Donken!
Eller.. inte på direkten!, som tur hade carro med sig pengar!
Så vi gick bara hem till Liza och mig och hämtade pengar ;) och sen så
gick vi till Kiras mamma som jobbar på runstensskolan!, Den ligger ju i närheten!
Och igentligen så skulle jag ha varit hemma hos Carro nu!
Men jag har ju träning!, så jag ville ta det lite lungt!
HAHAH, Hoppas att Veronika hade något och göra idag!!!
I morgon så ska jag vara med Veronika! :)
Det ska bli roligt! :), Fast jag slutar kl.13.30 :)
Så vi kommer säkert att vara efter att jag har slutat!
Jag ska ringa henne!, HAHA, Hon var inte hemma! :(
Hon var typ på christers jobb! :) som det står där ju! HAHAHHA
aja jag ringer henne senare då! :) , Imorgon är det skola igen! :o
Hoppas verkligen inte att vi har något ämne!, typ bara chillar! :)
HAHHAHAHHAHA, aja, nu kommer lite bilder!

HAHAHHA, Denna gjorde jag för skit länge sen! :o

Mina Älsklingar! :)


:) <3


Puss!



Johanna

Hejsan, kolla in bloggen och se om du vann! :) Tävlingen du var med på.. kram

2011-08-22 | 13:55:01 | http://johannascrazylife.blogg.se/
veronika =D

sötis! <3 yeyy :) jag kan komma och möta dig om du vill efter din skola :) men ring mig efter skolan! <3

2011-08-22 | 17:15:20 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies