Nu så har....

HejHej!, Linnea här! :)
nu så har..
Veronika cyklat hem!
hon kommer ju endå hit sen! :D
för hon ska bara på Handboll! :) sen så kommer hon hit igen! :P
så ska vi kolla på någon teater inne i stan^^ det ska bli najs!
höhö^^ förlåt för att jag inte uppdaterar så bra! :o
Men.. det ska förbetra sig från mig! det är mest för all träning!
och sånnt!, men sen när det börjar bli min vardag igen! då så kommer jag blogga!
Det är ju lite ovant nu i början men men! sånt är livet! you now! :)

glömde att säga att alla bilderna var från i går! ;)
(inlägget under) ;) Just nu så lyssnar jag på Adele! ;) Rolling in the deep! ;)
Bästa låten! ;P , fast innan så lyssnade jag på Eric Saade! ;)
asså hans nya! :) ni vet.. Hearts in the air ;) Yey! :) HHAHAHH ^^

Jaja.. ska inte skriva så mycket! kanske blir tråkigt att läsa!
så jag avslutar med några bilder ;D

höhö? tog fotton på några blommor :o HAHAHAH

Johanna :) HAHHAHA ^^ jag tog smyg fotton på dom! :P
Jag vet inte om jag har berättat men jag vill bli en paparatzi! :) HAHAH :P
så man måste ju öva eller? HAHA XD


Puss!<3



veronika =D

du är bäst på att ta fotton! :)

2011-08-27 | 16:26:05 | http://cookiiemonsters.blogg.se/
emma

Sv: Vsg,glöm inte att ändrabar! ;)

2011-08-27 | 16:33:42 | http://zitaemma.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies