Nu blir det...

Tjenare bloggen! HAHA ^^
idag så var det ju träning!, men Linda (Våran tränare) hade inte några redskaps nyklar
med sig... så då fick vi gå ut :) haha! vi typ hade lite spring träning och så!
Igentligen så skulle vi ha träning 15.30-18.00 men vi slutade fem i stället ^^
HÖHÖ, så jag har bara duschat och så!
Över till rubriken^^ :) Nu blir det....:Hoppa studsmatta :D Yeyy! :) hahah <3
Älskar det!<3, HÖHÖH!, det ska bli roligt! som alla andra gånger man hoppar HÖHÖH ;P
Jaja, ska inte skriva så mycket utan kommer bilder!
Gissa... denna gång är det bilder när jag/veronika/Johanna hoppar :D Yayy! :D höh

Me! :) Jätte länge sen! :o höhö!
Men endå minnen!, Veronika tog nog fottot eller så var det Johanna ;)
det minns jag inte riktigt Men Men! ;D
<3333

Jaag! :) Heheh! , I en frivolt ;)

Jojjon! ;) HAHAHHA , Rooooooolig! <3

Veronika!<3 SötNöt!

Jaja, nu ska jag hoppa! ;P

Puss!<3



Veronika ♥

lyllo dig som har studsmatta! :) men jag hoppar ju mkt ändå när jag är med er!! ♥♥♥ sötis! <3

2011-08-28 | 19:29:42 | http://cookiiemonsters.blogg.se/
Sosweetie.

Nu har vi avslutat fototävlingen :) gå in o se om du vann :D

2011-08-28 | 19:56:29 | http://sosweetie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies