Mycket man har hunnit med i dag!

Helluu! :) Linnea här :)
Idag så har jag hunnit med mycket! :) skit roligt!
HAHHAHA, asså först var jag ju i skolan! :P
sen så gick jag och Carro hem till Liza! :) skit roligt där också!!!
HAHAHHAHAH ^^ och så bakade vi chokladbollar :) roligt det också!
Sen så gick vi hem till Linnea.b :)
Och hoppade jätte länge! Det var jätte roligt!
sen så kom Linnea.f från Ögonoptikern! :)
Hon ska prova ha glasögon! :) Roligt! hon var jätte söt i det!!! :)

HAHH :) gammalbild! :)

Veronika! :) <3

:)

<3

Alla fotorna var tagna av mig! :)

Puss!



veronika =D

roligt! :) Nästa gång får väl vi också baka chokladbollar typ det ända som blir lyckat hihi <3

2011-08-25 | 07:36:01 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies