lalallalala...

Hej! :) Veronika här =)
Idag så har jag varit på christers jobb! det var jätte kul! :D
Han jobbar med utvecklingsstörda men dom är jätte snälla osv.. :)
Vi grillade vid alby som lunch sen åkte vi tillbaka <3
Det var mysigt hihii
Jag vill bara säga linnea: Ring mig när du har slutat skolan så att jag kan möta dig :)
haha har skrivit det på fb och allt men för säkerhets skull <3 :)
Igentligen skulle jag ha träning idag men det blev inget för kom hem
typ en halv timme försent så det var nog ingen idee' :(
Jag saknar träning! Det känns som man har spring i benen hela tiden nuförtiden..
Men jag får fråga tanja när nästa träning är så att jag vet! :D
Jag såg att du ringde lillan? Vad ville du <3? om du ville va så märkte du nog att det inte gick :/
Men imorgon! :)
Vi gör ett inlägg tsm imorgon och fortsätter att fylla på med bilder från i förrigår! <3
JoLiVe is the best so fuck the rest!
Profilbild på fb förresten! :)
johanna : Vill du gifta dig med mig?..
Veronika: hmm...
PUSS!


Linnea&Veronika!

HAHA :) söta!

2011-08-23 | 17:42:54 | http://cookiiemonters.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies