lailaaa

Hej! :) Veronika här =)
nu är linnea i skolan... och jag sitter här själv HAHHAHA :)
men jag börjar ju också skolan snart :) om två dagar :/
VECKANS SCHEMA! :)
måndag- gå till christers jobb :)
Tisdag- Vara med Linnea .. Först hemma hos mig då ska vi typ baka och sen hemma hos henne :D
onsdag- Skolan börjar! :O
Torsdag- Köpa jeans med mamma i centrum :P
Fredag- Fredagsmys! :)
Lördag- Kanske vara med Linnea och Johanna? :)
Söndag- vet inte :// kanske Linnea igen vet ej hihihi :)
Puss!


Linnea Solem!

Ja!, visst kan vi vara på Lördagen! :D Fredagen också om du vill försås!, Söndagen går det nog en liten stund!, för jag har ju träning!

2011-08-22 | 13:18:29 | http://cookiiemonsters.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies