kentonita kentalfil :)

hej! :)
Idag har jag varit i skolan det var super kul som vanligt hehhe :)
Och snart ska jag på utvecklingssamtal! :D kl.15.00 ;)
Vi har det från början för att .. Jag vet inte riktigt hehe :)
imorgon börjar jag halv nio så jag tror inte jag kan blogga så mkt på morgonen! :/
Men efter skolan men linnea!<3
för jag och Linnea ska ju vara imorgon :) Eller jag ska sova över hos dom tror jag <3 :)
Men vi ska nog bada :o
Kanske men det blir kallt...
jepp ^^
sen så kanske vi bakar nånting här eller nåt. För först ska vi vara hos mig tror jag och sen hos henne :)
Hihihi!^--^
Och imorgon ska vi få skåp! :) Fast man måste betala hundra kr.. :O
HAHAH :)
men linnea jag kommer till din skola imorgon för jag slutar ju halv tolv.. =)
Så jag kommer till din skola typ kvart över ett <3 :)
På måndag har jag klassfotto så jag visar facelook efter skolan den dagen! :)
Puss!
Veronika :D


Johanna

HAHA, kentonika JUSTEJA! :)

Hur gick utv.samtalet?

varför måste man betala 100 kr? WTF

2011-08-25 | 17:13:19 | http://johannascrazylife.blogg.se/
Linnea!

okajj!, kom då! :) vid pressbyron!

2011-08-25 | 20:43:05 | http://cookiiemonters.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies