Home!

Hellojj!, Linnea här!
asså jag var skit trött på vägen hem från träningen i går! :o OMG!
HAHAH, asså jag somnade i bilen xD
Skolan till 15.40 sen träning i 4 timmar :o HAHA
men det nya friståendet ägde! :) det var jätte bra!!!
Gillar det faktis!, :P
Jag har varit hemma en stund nu!, och kollat på TV slappat lite!
Ringt Veronika!, ska ju vara med henne i morrn!
I morgon slutar jag 15.15 :/ orkar inte!
fast jag börjar klockan 10.15 Yaaaayy! :D <3
HIHIIH, i morrn så ska vi vara hemma hos mig ;) det ska bli roligt!
Vi ska väl hoppa studsmatta ^^ Yeyy! ;)
höhö!, vet ni virre är BÄST! på att hoppa studsmatta!
hon är fan bättre än mig!!! höhö ;)
Jaja, har inte mycket mer att berätta!
Så några bilder..

OMG!..., fett sweetii!<3 Sötiz! :o <3 Löve yääh!<3
Hittade denna bild på henne!<3 sötisssssssss!<3

Puss!<3:)



Veronika ♥

gullunge! <3 haha emm nej du är fan bäst på gymnastik du äger ut världen! <3 johanna med då :)

2011-08-30 | 16:51:02 | http://cookiiemonsters.blogg.se/
jojo

Hejsan nu har jag avslutat frågestunden gå in och kolla på dina frågor DU har fått svar på! :) kram

2011-08-30 | 20:02:52 | http://johannascrasylife.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies