hej :)

hej! :)
Veronika här :)
aa som linnea sa så har vi en blogg tsm :) så här är lite info om mig hehe ^^
namn: Veronika linder
smeknamn: Virre? haha fast linnea är lite galen så hon kallar mig vadsomhelst typ :)
födelsedag: 22 oktober
djur: en hund han heter marx :)
familj: mamma,pappa,låtsaspappa,2 brorsor :)
bästis: linnea och cristina :) (fast johanna är en super duper bra vän men inte bästis men nästan hihi :) )

härmade linnea :/
igår så var jag i stan med christer (låtsaspappa) och det var kul :)fast köpte ingen ting :/
me^^
BFF!<3
jag och ida :)
maxi!! :) (marx) <3
// Virresnirresnarresnopp :PPP






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies