hej! :)

veronika här! :)
Var också i haninge centrum idag ^^ såg ju linnea och Johanna! :D
här är iaf det jag köpte! ♥
dålig bild men whatever :)
samma jeans som linnea :) haha ingen hade planerat att vi skulle köpa samma
sen blev det samma storlek och allt hihi x)
och så köpte jag ett par ute skor :)
och nu ska jag visa en bild jag gjorde om på piknic :D ( hade tråkigt )
innan:
efter:
haha lite färggladare typ :)
puss! ♥


Linnea ♥

Fina byxer :) och skorna! :D <3, fett cool bilden blev!

2011-08-28 | 13:59:59 | http://cookiiemonters.blogg.se/
jojo

haha så köpte JAG ett par ute skor.. rättning så köpte mamma ett par ute skor åt mig! :) <3 HAHA, nej skojja bara! :) <3 Fint puss

2011-08-28 | 19:57:15 | http://johannascrazylife.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies