Harry potter är en bra film :D

bonjour! ♥
Veronika här! :)
som ni ser så kommer jag inte på nån bra rubrik hahha :)
Idag så har jag varit med Linnea en stund sen så har jag varit på träning kl: 13-15 :)
japp! :D
Snart ska jag vara med Linnea och Johanna igen! :D
super kuligt ska det bli! :)
Vi ska på Teater i stan med doms pappa och ha piknik med oss tror jag :)
Min mamma köpte choklad pinnar som vi tar med oss också :) hahah :PPP
japp har precis dushat också och ska snart äta lite :)
Tror jag ska äta nudlar haha :)
snart kommer dom nog och hämtar mig också ;)
hahah det var super kul igår ( jag sovde ju över hos dom )
Aa och då åkte vi och badade osv.. Aaa och på vägen hem så vinkade
jag och Linnea till typ alla som åkte förbi med bilarna och dom som var bakom oss :D
Det var jätte kul och dom vinkade tillbaks hahah :)
Och sen gjorde dom " tummen upp " och då gjorde vi det tillbaks hahahhaha ♥
vi ska göra det idag igen hihihi, Ett tips på att fördriva tiden  när man är i bilen och har tråkigt ;)
HIHIHI! ♥
här kommer lite bilder :)
yeyy den smileysen har jag gjort HAHAHAHA :)
Världens gulligaste cheyy! ♥
tror inte man kan äta dom så gör inte det heheh :)
på studsmattan :D
puss!
P.s. bilderna var tagna igår! d.s.


Linnea ♥

Du är världens gulliigaste cheey! gumman! :)<3

2011-08-27 | 22:26:26 | http://cookiiemonters.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies