Haninge Centrum^^

Hejj, Linnea här ;)
Idag blir det Haninge Centrum med bästa Veronika :)
hihi :) Vi ska väl kolla runt lite om vi hittar något :P
Yepp..,Om jag köper något så tar jag fotto till bloggiz
Looovar ;) heheh :P
Ah.. har inte så mycket att berätta..
så jag visar fem bilder från Gotland ;)

GotHotLand ^^ HÖHÖ

Johanna och jag :)

HAHAHAHAHAHAH^^

Jag ^^

Brun? :o höhö

Mee, I bakspegeln :o höhö


Puss



veronika =D

gulliga pics :) <3 brun :o

2011-08-14 | 11:24:44 |
evelina

hahaha jag satt där backom men ser mig i en skugga

2011-08-15 | 15:05:07 | http://.www.evansolem.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies