Haninge Centrum! :)

TjaTja!, Linnea hära :)
Idag så blev det HC bara så där :o HAHAH ^^
jag köpte Jeanse och Johanna skolsaker/väska m.m :)
(bilder kommer på det jag köpte)
Blev i varje fall nöjd ;)
hoppas att jag och Veronika köpte ett par Jeanse som var likadana :D HAHA ^^
vi såg varandra och sa liksom hej! ^^
Nu kommer bilderna ;)

Dom är igentligen blåa!, men det syns inte :o
aja..
KappAhl 199:- kostade dom igentligen men det var 50:- rabbat ;)

Svarta:)
KapphAl 249:- 50:- rabbat!

ska äta nu!!!

Puss!<3



veronika =D

yeyy likadana! :)

2011-08-28 | 13:56:37 | http://cookiiemonsters.blogg.se/
veronika =D

fina byxor!!! :D gullunge <3

2011-08-28 | 17:15:19 | http://cookiiemonsters.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies