Hand i Hand Livet Ut!

HejjHejj!

Linnea & Veronika! här ;) Yayy! :)
Hahaha, Vi har typ.. Hoppat och allt!, Roligt!
och så har vi tagit massor med bilder!
vi kommer att visa! massor HAHAHHAH ;) fast kanske inte alla samtidigt!
För det blir så mycket då!, men några idag några i morrn!
ja ni fattar!, Hahha , jag tog en rolig bild på Virre och då så sa hon ta bort!
HAHAH, jag bara.. men du säger det hela tiden!, hon bara jag vet!, HAHAH
sen så sa jag .. men jag tar bara bort den om jag får ta fem fotton på dig! HAHAH
hon bara okaj!, och det gjorde jag! :D dom belv jätte fina!
HIHIH ;)
Nu så ska veronika skriva lite! :D

Hejsan :)
Idag så lärde jag mig rundat,rundat,rundat visst är man duktig?
HAHAH, jag vet! :)
Jag och Linnea hgick till vårat gamla dagis!^.^ hih :)
där tog vi massor med fotton! Hihihihihi
Nu kommer bilderna vi tog :)

Jag&Veronika! :D

Veronika! :D

Love!<3

Jedward hår :D HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAH ^^ rolig man är då!

aaw!, sööt!

:O
<3

:D gulle!



Puss!



Johanna

söta veronika!

2011-08-21 | 20:21:02 | http://johannascrazylife.blogg.se/
veronika =D

hand i hand livet ut forever <3

2011-08-23 | 11:54:23 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies