Hellu!, Linnea här ;)

asså!, jag hade en underbar dag i dag!
först en bra skoldag!, sen så blev dagen ennu bättre!
När jag var med Veronika!, Imorrn börjar hon skolan! ;)
Men i varje fall!,  vi gick först hem till Virre!
Sen så började vi att baka hallongrottor!
Fråga mig inte om dom var goda! HAHAHHAHAH
asså det stog att dom skulle vara inne i ugnen i 10-12 min!
i 200 grader!, asså!... HAHHAH, när den hade varit inne i 11 min så typ
såg vi hur degen kokade! HAHAHH asså!, dom vart ju inte goda! :o
Men det var roligt att baka!
Sen så gick vi hem till mig!, och då stog hennes cykel där!
och då behövde hennes brorsa den!,eller.. asså det är Alex
men hon lånade den!, för att hennes cykel blev snodd :/
Fast den var låst :o :(
Och Alex var med några kompisar! då visade vi det vi kunde på studsmattan
och så visade vi våran show HAHAH :) Vi är ju så roliga!
HAHHA, :) sen när dom hade gått så hoppade vi ennu mer studsmatta!
och vi svettades som bara den!
så då kom jag på att vi kunde bada i typ vattenspridare eller något sånt!
Och det gjorde vi!, fast vi gled på en vattenbana :)
HIHI det var skit roligt!, Jag vann den på midsommar ;)
Sen så skulle Veronika hem :/ men vi ska vara på Fredag och Lördag :D <3 hihi!
det ska bli roligt!, vi ska bada i rudan då!..., om det inte åskar så ska vi bada där!
Kanske det sista doppet! :o Hoppas inte det!, men om det är det sista doppet för i år!
så gör jag det i varje fall med dom bästa!
Johanna och Veronika! :)
Nu kommer massor med bilder!, massor med text=massor med bilder ;)

Virre gjorde denna! :D

♥veronika!

Söta Virre!, Min katt! :o HAHA

HAHAH flumm dag!

Yeyy! :) BFF!



Puss!♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies