breaking down.. :)

Hej! :) Veronika här!
Idag så var jag,linnea och johanna vid haninge dagen!
Det var jätte kul fast det började tyvärr regna ://
sen så gick vi och åt lunch på donken en snabbis, Och gick sedan tillbaka :D
yeyy vi såg swingfly :D vi fick honoms autograf :)
kira var också med :)  det var kuligt :D
hmm sen så gick vi ( I regnet  :// ) till linnea och johanna igen alltså precis,.
Jag hämtade cykeln och sen åkte jag hem ♥ och just nu så har jag bytit om eftersom jag blev dingsur! ://
Särsilt mina converse ... men det är livet :D
Föresten så var filmen bäst! :) och innan den började på bio-reklamen så såg jag att det var reklam på twilight den nya :O  jag linnea och yoooyooo ( johanna :) skulle kanske se den tsm =D
den heter breaking down... och det är två delar som Harry potter var :)
Den verkar BÄÄÄST! :D
var ni på haninge dagen ? :)
kram Veronika ♥♥♥


Emma

Heej,ni brukar tyyp alltid ta med Johanna på bio (asså att ni går tsm) Kan jag få hänka då? Vill se den men vet inte med vem,så ni är jue perfa att se me :D

2011-08-20 | 21:34:17 | http://zitaemma.blogg.se/
Johanna

HAHAHAHA, dör av bajs! klockren bild

2011-08-21 | 18:35:44 | http://johannascrazylife.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies