Betygsättning av filmen :) ♥

Heyy!, Linnea här :)
Vi har precis ätit frulle! :D
HAHAHHA kolla vi sov i Johannas rum!,
Johanna sov i sin säng och Veronika på madrass
och jag i typ en skit kort soffa (den är rätt så hård!)
Och så var det så varmt så jag la mig på golvet :o
HAHAH somnade där också :o HAHAH
sen så typ på morronen så gick jag och la mig i min säng XD
sen så kom Veronika och då kollade vi på Fly 29 saknas :D
Fast det var det sista :/.. Den var så bra!
Nu så ska jag betygsätta filmen!!! den får:
♥♥♥♥♥
5 Hjärtan :D den rekomenderas att se!
Bästa filmen faktis!, som ja har sett..
Eller... En utav dom! för jag har ju fler! :)))

Vad ska ni göra i dag då?

Själv så ska jag och Johanna och Veronika gå på Haninge dagen ;D
Yayy! , Det ska bli jätte roligt!
Hoppas att det bara inte regnar!, Vill träffa swing fly!,
Fett AWSOME i fall man fick hans auto! :DDD

Längtar!, nu kommer massor med bilder ;)

Körsbär ;) Fotogarf:Jag!

HAHAHHAHAH, johanna cyklar ;)
Jag får skjus ;P

HAHAHAHHA johanna!, och Evelina! :D <3

HAHAHH!, Garvar på mejj!, OMG! ;) Minnen!

HAHAH! På gothotland :o hii!

HAHAH!, :) Skojjiigt!

hahah :) Johanna fotade!
Rauk!

hahahh!


Puss!



Anonym

fin design.

2011-08-20 | 16:43:25 | http://duggin.blogg.se/
veronika =D

:)

2011-08-20 | 19:29:46 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



»Namn: Linnea Solem & Veronika Linder
»Ålder: 11 år är båda två, fyller 12 ;)

»Om mig: Linnea: Älskar Gymnastik!, Vänner och Familjen! Veronika:Älskar Handboll!,Vänner,Djur och familjen! Vi två tjejer är jättebra barndomsvänner & kommer va de hela livet hoppas vi! Typ Hand i hand livet ut ♥



Christmas Cookies